Klachten procedure

Bij One4all streven we naar een eersteklas service. We realiseren ons echter dat we soms niet voldoen aan de hoge eisen die je van ons gewend bent. Als je je zorgen maakt over een van onze producten of diensten, laat het ons dan weten. We willen zaken direct rechtzetten. Jouw opmerkingen helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Schriftelijk een klacht indienen

Adres: One4all, Postbus 59578 1040 LB Amsterdam
Email: info@one4all.nl 

*Vermeld a.u.b. jouw naam en adres, de details van je klacht en een telefoonnummer waarop wij je kunnen bellen.

Telefonisch een klacht indienen

Bel de Klantenservice van One4all op 020-2093481

Als je van buiten Nederland belt, is het telefoonnummer +31 20-2093481.

Houd er rekening mee dat de telefoonlijnen van onze klantenservice zijn geopend van maandag tot en met vrijdag - van 9.00 tot 17.00 uur

Wat gebeurt er als we jouw klacht ontvangen?

Wij helpen je graag verder en lichten de klachtenprocedure nader toe. Een exemplaar van de klachtenregeling is op aanvraag verkrijgbaar. We zullen proberen jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Vaak zal de klacht echter moeten worden onderzocht. In de meeste gevallen zullen we binnen vijftien (15) werkdagen na de dag waarop we jouw klacht hebben ontvangen, een volledig antwoord op jouw klacht geven. Als we dit echter niet kunnen doen vanwege uitzonderlijke omstandigheden, zullen we je binnen vijfendertig (35) werkdagen een volledig antwoord geven, in welk geval we je op de hoogte zullen stellen van de vertraging.

Als jouw klacht niet kan worden opgelost, kan je deze voorleggen aan de Ombudsman Financiële Dienstverlening (de “Kifid”). De Kifid biedt een gratis, onafhankelijke dienst die mogelijk een klacht tussen ons kan oplossen.

Je kunt contact opnemen met de Kifid via https://www.kifid.nl/klacht-indienen/ 

E-mail: consumenten@kifid.nl
Telefoon: 070 - 333 8 999
Website: https://www.kifid.nl/

Als wij de klacht niet naar jouw tevredenheid hebben kunnen oplossen en je ons product online hebt gekocht:

De Europese Commissie heeft een online platform voor geschillenbeslechting (ODR-platform) opgericht dat speciaal is ontworpen om klanten die in de Europese Unie wonen te helpen en die er niet in zijn geslaagd een klacht op te lossen met in de Europese Unie gevestigde handelaren waarvan zij online goederen of diensten hebben gekocht.

Je kunt jouw klacht indienen via het ODR-platform in een van de officiële talen van de Europese Unie. Het platform stuurt jouw klacht vervolgens binnen 90 dagen naar de Financial Ombudsman Service voor een onafhankelijke beoordeling.

Je kunt hier toegang krijgen tot het ODR-platform op http://ec.europa.eu/odr. Je hebt nodig:

Ons e-mailadres: klachten@one4all.nl; en
Ons adres: One4all, Postbus 59578 1040 LB Amsterdam