Digitale cadeaukaarten (eGift)

  • Mijn digitale cadeaucode (eGift) is verlopen.

    Op de eGift staat de website vermeld van de acceptant van jouw e-Gift. Op deze website kun je alle voorwaarden nalezen die gelden bij een verlopen code.
  • Hoelang is mijn e-Gift geldig?

    Hoelang de eGift geldig is, hangt af van de voorwaarden van de acceptant van de e-Gift. Op de website van de acceptant lees je hier meer over. De website van de acceptant staat vermeld op de eGift.
  • Hoe kan ik mijn saldo en geldigheid controleren van mijn e-Gift?

    Op de e-Gift staat de website vermeld van de acceptant van jouw e-Gift. Op deze website kun je de code en/of de eventuele pincode invoeren om jouw saldo en de einddatum te raadplegen.

  • Mijn e-Gift is niet geactiveerd bij aankoop/heeft geen waarde?

    Let op: het kan tot 36 uur duren voordat de eGift is geactiveerd. Mocht je na 36 uur nog steeds een inactieve kaart hebben, dan verzoeken wij je om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. Excuses voor het ongemak!
  • Kan ik mijn e-Gift gebruiken in combinatie met andere kortingen/acties?

    Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen en cadeaukaarten in één transactie is vaak niet mogelijk, tenzij een acceptant aangeeft hier een uitzondering op te maken. Op de e-Gift staat de website vermeld van de acceptant. Op deze website kun je alle (actie)voorwaarden nalezen.
  • Kan ik mijn e-Gift in wisselen voor geld of iets anders?

    Het is niet mogelijk jouw e-Gift in te wisselen voor (contant) geld of een ander arrangement. Na activatie van de e-Gift vindt er geen restitutie plaats.
  • Hoe claim ik mijn digitale One4all Cadeaukaart?

    Wanneer iemand je een One4all Digitale Cadeaukaart stuurt, ontvang je een e-mail en/of sms om je hiervan op de hoogte te stellen, met de optie om jouw kaart te 'claimen'.

    Klik op de knop 'Claim' - dit brengt je naar onze website en toont je de kaart en het bericht van de afzender. Om jouw kaart te claimen, moet je ofwel een One4all-account aanmaken, of inloggen op een bestaand account. Zorg ervoor dat je hier jouw juiste gegevens gebruikt, want we hebben jouw telefoonnummer nodig voor verificatiedoeleinden voordat je jouw cadeaukaart opent en gebruikt.

    Zodra je bent ingelogd, is de cadeaukaart die je hebt ontvangen beschikbaar in jouw account. Let op: zodra je jouw cadeaukaart hebt geclaimd en het bovenstaande proces heeft voltooid, werkt de claimknop niet meer. Om toegang te krijgen tot jouw digitale One4all Cadeaukaart, hoef je alleen maar naar www.one4all.nl te gaan en in te loggen. Als je de claimlink meer dan eens probeert te gebruiken, krijg je een foutmelding met de melding: "Deze kaart is niet langer beschikbaar."

  • Ik heb geklikt om mijn digitale One4all Cadeaukaart te claimen en kreeg een foutmelding.

    In dit geval heb je de digitale One4all Cadeaukaart al geclaimd en is deze gekoppeld aan jouw account. Ga gewoon naar www.one4all.nl en klik op het cadeaukaartpictogram rechtsboven op de pagina om toegang te krijgen tot jouw cadeaukaart.
  • Hoe verstuur ik een digitale One4all Cadeaukaart?

    Nadat je de digitale One4all Cadeaukaart hebt aangeschaft, wordt deze weergegeven in jouw account onder 'Mijn cadeaukaarten'. Om toegang te krijgen tot dit gedeelte, klik je op het cadeaukaartpictogram in de rechterbovenhoek van de pagina. De kaart staat op het tabblad Verzenden. Als er een bericht is met de tekst "Een moment", betekent dit dat we de kaart aan het verwerken zijn. Dit omvat het uitvoeren van fraudecontroles op de transactie en dit kan enige tijd duren, afhankelijk van het tijdstip van de dag.

    Na goedkeuring is de kaart beschikbaar voor gebruik, dus log opnieuw in op jouw account om te controleren of deze klaar is om te verzenden.

    Als je klaar bent, verschijnt er een knop 'Verzenden' onder de kaart; klik hier eenvoudig op om de kaart aan te passen en voer vervolgens de gegevens in van de persoon naar wie je verzendt, inclusief e-mailadres en mobiel nummer. Voordat je de kaart kunt verzenden, wordt je om een ​​verificatiecode gevraagd. Deze wordt verzonden naar het mobiele nummer dat je hebt ingevoerd bij het claimen van de kaart en het aanmaken van het account.

    Maak je geen zorgen als je het telefoonnummer van de ontvanger niet hebt, gebruik dan gewoon jouw eigen nummer. In dit geval ontvangt de ontvanger geen sms om zijn kaart te claimen, alleen een e-mail.

  • Hoe bekijk ik mijn volledige kaartgegevens?

    Log in op www.one4all.nl - je kunt jouw digitale cadeaukaarten niet bekijken op andere websites.

    Klik vanaf hier op het cadeaukaartpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

    Klik onder het gedeelte Uitgaven op 'Volledige kaartgegevens weergeven'. In dit gedeelte zie je ook twee linkpictogrammen die je informatie geven over hoe je de kaarten online en in de winkel kunt besteden.

    Let op: als het gedeelte dat de kaartgegevens moet bevatten niet wordt geladen, probeer het dan vanaf een mobiel apparaat of, als je een werkapparaat gebruikt, vraag dan jouw IT-afdeling of deze de toegang blokkeert.

  • Ik heb geen verificatiecode ontvangen. Help!

    Een verificatiecode is nodig om het gebruik van jouw kaart te autoriseren. Hoewel het mogelijk is dat jow mobiele provider problemen heeft met de levering van de code, is het waarschijnlijker dat het telefoonnummer dat werd opgegeven toen de kaart werd besteld onjuist was.

    Als je het verkeerde telefoonnummer hebt ingevoerd, kun je dit wijzigen onder de accountgegevens in jouw account nadat uje bent ingelogd. Let op: dit is niet hetzelfde als jouw Factuurgegevens.

    Klik om het telefoonnummer te bewerken, voer een nieuw nummer in en je ontvangt een verificatiecode per e-mail om de wijziging te voltooien.

    Als je heeft gecontroleerd of het mobiele telefoonnummer correct is en je ontvangt nog steeds geen verificatiecode, neem dan contact op met de klantenservice.

  • Mijn claimlink is verlopen, wat nu?

    De claimlink die naar jow e-mail of sms is verzonden, verloopt niet. Als je een bericht ontvangt dat de kaart niet meer beschikbaar is, betekent dit dat de kaart al is geclaimd. Log in op jouw account met de gegevens die je hebt gebruikt om de kaart te claimen om toegang te krijgen. Je kunt de claimlink niet meer dan één keer gebruiken.
  • Hoe besteed ik mijn digitale One4all Cadeaukaart in de winkel?

    De kaart werkt in de winkel hetzelfde als Google/Apple Pay. One4all stelt geen limiet aan het bedrag dat je kunt verzilveren, maar sommige winkeliers kunnen dat wel, dus je kunt dit het beste vragen voordat je koopt.

    Als het saldo van jouw kaart bijvoorbeeld 37,00 is en je een artikel voor 100,00 wilt kopen, laat de kassier dan weten dat je een deelbetaling wilt doen met jouw 37,00 saldo, zoals je zou doen als je een deel contant zou betalen.

    Houd jouw telefoon tegen de kaartterminal om contactloos te betalen, de telefoon piept of trilt meestal om de transactie te bevestigen, sommige telefoons kunnen om jouw duim/vingerafdruk vragen voor de beveiliging om de betaling te autoriseren, dit hangt af van jouw apparaat.

  • Hoe kan ik mijn digitale One4all Cadeaukaart online besteden?

    Zodra je je aanmeldt bij jouw account, kun je alle kaarten bekijken die beschikbaar zijn om te besteden in het gedeelte 'Uitgaven' van jouw account. Selecteer eenvoudig de optie 'Online uitgeven' om jouw kaartgegevens te bekijken, inclusief het volledige 16-cijferige kaartnummer, de vervaldatum en het CVV2-nummer.

    Deze gegevens kunnen worden gebruikt bij al onze winkeliers die doorgaans One4all Gift Cards online accepteren. Voer bij het uitgeven de gegevens van jouw kaart in alsof je een creditcard/betaalpas gebruikt. Houd er rekening mee dat de waarde van de aankoop niet hoger kan zijn dan de waarde van de kaart, aangezien de meeste websites niet meerdere betaalmethoden accepteren.

  • Hoe wissel ik mijn digitale One4all Cadeaukaart om voor een fysieke kaart?

    Wil je een fysieke One4all Cadeaukaart ontvangen? Je kunt jouw digitale cadeaukaartgegevens (kaartnummer en CVV) gebruiken om er online een te kopen ter waarde van € 15-50. Onthoud dat je jouw digitale cadeaukaart ook in de winkel en online kunt besteden, net als bij de fysieke One4all Cadeaukaart – er is geen bestedingslimiet in de winkel en dezelfde online bestedingslimieten zijn van toepassing.

    Wil je toch jouw kaart omzetten?

    Klik op 'Kaartgegevens bekijken' en noteer de info. Ga vervolgens naar one4all.nl en koop een nieuwe fysieke cadeaukaart ter waarde van € 15-50, gebruik je digitale cadeaukaartgegevens bij het afrekenen. Zorg ervoor dat je de promotiecode LETSGETPHYSICAL gebruikt om de verzendkosten te verwijderen.

  • Als ik mijn digitale One4all Cadeaukaart naar fysiek converteer, zal het dan hetzelfde ontwerp hebben?

    Nee, helaas zijn de afbeeldingen die in het bericht en op de kaart worden gebruikt, alleen digitaal en bedoeld om het cadeau persoonlijker te maken. Afbeeldingen en berichten verschijnen niet op fysieke cadeaubonnen (als het saldo wordt overgemaakt) of in bestedingsapps.
  • Ik heb een probleem met de One4all app.

    Let op: om onze app te gebruiken, moet je een pincode of soortgelijke beveiliging op jouw telefoon hebben ingesteld, NFC hebben ingeschakeld en mag je jouw telefoon niet in de foutopsporingsmodus gebruiken. Als aan een van deze criteria niet wordt voldaan, wordt de app om veiligheidsredenen niet uitgevoerd.

    Bij het installeren van de app wordt je gevraagd om deze als standaardbetaling in te stellen. Dit is nodig om de betaling van uw One4all digitale Cadeaukaart te laten werken.

    Zodra je inlogt in de app, zie je jouw cadeaukaarten. Hier kun je selecteren met welke kaart je wilt betalen, mocht je het saldo van een bepaalde kaart willen gebruiken (als je er meerdere hebt).

    Als jouw kaarten niet worden geladen, controleer dan de internetverbinding, omdat dit nodig is om de kaartinformatie te laden.

    Als het probleem zich blijft voordoen, ga je naar de app-instellingen om de app geforceerd te sluiten, de cache te wissen en opnieuw in te loggen. Ook is het mogelijk om de app opnieuw te installeren.

  • Ik heb een probleem met inloggen via de One4all app.

    Als je een probleem hebt tijdens het inloggen op onze sites of app, gebruik dan de functie 'Wachtwoord vergeten' om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.

    Al onze One4all-sites gebruiken dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord, dus als je een account hebt op een van onze sites, kun je dezelfde login gebruiken op onze andere sites.

  • Waarom heb ik een account nodig voor de One4all app?

    Een account is nodig om ervoor te zorgen dat jouw kaarten niet verloren kunnen gaan, en zodat we jouw account altijd voor je kunnen herstellen
  • Waarom heeft de persoon aan wie ik de One4all Cadeaukaart stuur een account nodig?

    Alle cadeaukaarten moeten gekoppeld zijn aan een account om te voorkomen dat ze verloren gaan.
  • Is de digitale One4all Cadeaukaart veilig??

    De One4all Digitale Cadeaukaart is ontzettend veilig. De reden voor zowel de koper als de ontvanger is om de veiligheid te vergroten en de identiteit te waarborgen van degenen die het product gebruiken om mogelijke fraude te elimineren.
  • Ik kreeg een foutmelding bij het betalen met de One4all Cadeaukaart.

    Als je hebt geprobeerd een betaling uit te voeren en een foutmelding of weigering hebt ontvangen.

    Een processorweigering geeft aan dat jouw bank het transactieverzoek heeft geweigerd. Soms kun je aan de hand van de reactiecode zien waarom de aanvraag is afgewezen, maar alleen jouw bank kan de specifieke reden bevestigen.

    De meest voorkomende redenen voor weigering zijn:

    Onjuist creditcardnummer of vervaldatum
    Onvoldoende saldo
    De bank heeft geweigerd op basis van locatie
    De frauderegels van de bank blokkeerden de transactie
    De optie voor automatisch aanvullen of scannen van kaarten wordt bij het invoeren van betalingsgegevens - probeer het opnieuw en typ de kaartgegevens handmatig in.

Heb je nog meer vragen?

 

Bij One4all wensen we je veel plezier met het uitgeven van jouw kaart. We realiseren ons echter dat het soms niet gaat zoals verwacht. Mocht dit gebeuren en je kunt het probleem niet zelf oplossen, neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze website.